Friday, August 23, 2013

Pandai Meniarap!!!...

Alhamdulilah bertemu lagi kita dalam bkog kegemaran ramai ini, diharapkan semuanya dalam keadaan sihat dan sejahtera. Mesti ramai yang ternanti-nanti "Update" terbaru Baby Luth. Baiklah, Dada akan ceritakan.
(Cubaan Pertama Mengiring...Hmm)
Syukur kehadrat Allah SWT kini usia Baby Luth mencecah 3 bulan dan dia sudah pandai meniarap dengan sendirinya. Cepat betul budak comel ini membesar. Baby Luth menyusu badan dan kuat menyusu, setiap hari 5 botol susu pasti habis nasib susu badan Mama banyak dihasilkan dan dibuat stok.
(Cubaan Kedua... Hiiaaarrgghhh!!!)
Pada 22hb Ogos 2013 yang lalu genaplah usia Baby Luth 3 bulan. Apa yang menariknya  Dada dapat saksikan sendiri dia terbalikkan badannya. Hati Ayah mana yang tidak gembira melihat perkembangan anak didepan mata.
(Yaaay...Saya Berjaya!!!)
Cuma sekarang ini bila Dada dan Mama nak tinggalkan dia pergi kerja mesti jauhkan bantal dan selimut agar tidak tertutup muka Baby Luth. Dada diap pesan dekat Tokma agar sentiasa jaga dan perhatikan Luth. Sepatutnya dah boleh hantar pergi rumah "Babysitter" tetapi Tokma masih juga nak jaga agaknya cucu kesayangan.

Akhir sekali Dada ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pembaca Dada Inc. yang sudi meluangkan masa untuk membaca cerita Dada. Semoga berjumpa lagi dan mengikuti perkembangan budak comel ini.

No comments:

Post a Comment