Wednesday, May 27, 2015

Happy 2nd Birthday Luth Aidan - Part 2

Pada hari Jumaat yang lalu tanggap 22 Mei 2015 maka genaplah usia Luth Aidan yang ke 2 tahun. Jika dirujuk cerita sebelum ini telah menceritakan tentang sambutan hari jadi beliau di Sentul rumah (Grandma) dan kali ini mengenai sambutan yang dijalankan di Subang Jaya rumah (Tokma) pula.

Sambutan Di Rumah Tokma...
Disana Mama telah merancang untuk membuat sambutan kecil-kecilan bersama sanak saudara sahaja. Mama telah membeli sebji kek cokelat dari Berry's beserta belon-belon manakala Tokma pula akan "Sponsor" hidangan dari Kentucky Fried Chicken (KFC).

Sampai Juling Fokus Pada Lilin...
Aqil, Ayra Dan Ana pula merupakan saudara Luth Aidan terdekat yang mana merupakan anak kepada adik Mama. Mereka juga seronok melayan Luth Aidan pada hari itu. Masing-masing berebut-rebut untuk meniup lilin serta bermain belon. Lilin yang dipasang pula dari jenis yang "Sparkling" membuatkan kanak-kanak merasa terhibur melihat pancaran cahaya.

Luth Aidan Rasa Kagum...
Dada tidak dapat hadir pada sambutan hari jadi Luth Aidan di Subang Jaya kerana perut Dada sedikit sakit dan badan pula terasa lemah. Dada hanya mampu berehat di Sentul dan melihat gambar-gambar yang dikirimkan oleh Mama melalui aplikasi Whatsapp di telefon pintar sahaja. Sakit perut ini mungkin disebabkan Dada makan campur-campur dan banyak sejak 2 hari lepas.

Ceria Bersama-sama
Yaaaaaay!!!! - Seronok Luth Aidan
Akhir kata, tidak banyak perkara yang dapat Dada ceritakan ekoran tidak berada di situ akan tetapi tidak mengapa, nantikan cerita selepas ini dimana Dada dan Mama akan membawa Luth Aidan ke Zoo Negara semperna hari jadi beliau yang ke 2 tahun. Sekian sahaja kemaskini dari Dada.

-Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment