Monday, May 26, 2014

Happy Birthday Luth Aidan (1 Year) - Part 3


Luth Aidan sangat beruntung kerana ramai orang suka dan sayangkan dia, Sabtu yang lepas bersamaan 2 hari selepas sambutan harijadi beliau yang 1st di Sentul Dada ada menerima panggilan dari Makcik Dada yang tinggal di German yang mengatakan dia telah pulang ke Malaysia bercuti dan ingin membuat sambutan harijadi untuk Luth Aidan di Rumah Onyang yang terletak di Bukit Naga, Shah Alam. Alhamdulilah, kami pun setuju dan akan pulang ke sana bertemu makcik-makcik dan nenek Dada.

Happy Birthday To You...Happy Birthday To You...
Setibanya di sana, segala persiapan telah dilakukan seperti belon-belon, 3 buah kek dan hadiah-hadiah pemberian Grandma-grandma Luth atau makcik-makcik Dadalah. Pada mulanya Luth Aidan agak pendiam dan takot memandangkan tidak biasa bertemu dengan Grandma-grandmanya namun setelah lama dan biasa barulah dia bergerak bebas kesetiap penjuru rumah. Habis belon-belon yang ditiup diterbangkan Luth dan sedara beliau iaitu Danny

Happy Main Belon...
Yang istimewanya terdapat 3 kek berlainan perisa yang di beli oleh Grandma Mie, iaitu Kek Europe Choc, Kek Vanila dan yang paling pelik Kek Aiskrim Durian (*Dada memang tak sentuh laa...). Sambutan kali ini lebih kepada keluarga sahaja dan tidak menjemput orang lain. Oleh itu tidaklah dibuat secara besar-besaran dan ringkas sahaja.

Luth Aidan Muka Senyum Lepas Semua Nyanyi "Happy Birthday"
Sedap Sehingga Menjilat Pinggan
Kek Aiskrim Durian - Pelik Tetapi Benar!
Selesai semua majlis potong kek dan makan, tiba masa untuk memberikan hadiah, alhamdulilah Luth dapat beberapa pasang baju, kasut Nike, patung harimau serta pampers dari Grandma-grandma. Jimat duit Dada tidak perlu fikir pasal Pampers untuk bulan ini, hehehe...

Hadiah 2nd Luth Aidan...
Akhir kata, majlis sambutan harijadi Luth Aidan berlangsung dengan meriah dan santai. Terima kasih diucapkan kepada pembaca blog yang sudi meluangkan masa membaca cerita Dada. Kita bertemu kembali dalam coretan cerita percutian di Swiss Garden, Damai Laut nanti, in sha allah.

-Assalamualaikum wbt

No comments:

Post a Comment